Online marketing

Ziskový online marketing je strategie zahrnující využívání digitálních kanálů pro zvyšování tržeb a zvyšování zisku. Zahrnuje kombinaci reklamních, analytických, obsahových a technických nástrojů pro optimalizaci výkonu internetových stránek a místních online aktivit. Cílem online marketingu je větší zviditelnění a zvýšení zisku. Online marketing zahrnuje kombinaci SEO (optimalizace pro vyhledávače), PPC (placené reklamy), sociální média, e-mailový marketing a další. Strategie mohou být zaměřeny na získávání nových zákazníků nebo získání více prodejů od stávajících zákazníků.

Analýza webu či e-shopu

Analýza e-shopu je proces zaměřený na získávání dat o tom, jak se e-shop chová, a poté na jejich interpretaci a využití pro optimalizaci výkonu a zisku. Analýza e-shopu se zaměřuje na měření a analýzu různých aspektů e-shopu, jako jsou vyhledávání, návštěvnost, provozní výkonnost, prodejní výkonnost, poptávka po produktech, výhody a nevýhody produktu a další. Analýza e-shopu poskytuje podnikům informace o tom, jakým způsobem mají svůj e-shop optimalizovat, aby zvýšily zisk, navýšily návštěvnost a zlepšily zákaznickou zkušenost.

SEO - optimalizace pro vyhledávače

Optimalizace pro vyhledávače (zkráceně SEO) je proces optimalizace webových stránek pro vyhledávací nástroje. Cílem je zajistit, aby byly webové stránky viditelné ve vyhledávacím pořadí vyhledávačů, jako jsou například Google, Seznam nebo Bing. Optimalizace pro vyhledávače zahrnuje techniky vytvoření přístupného a přesného obsahu, optimalizaci klíčových slov, optimalizaci odkazů a spoustu dalších. Optimalizace pro vyhledávače může být také kombinací technik marketingového obsahu a plánování online marketingových kampaní.

E-mailing

E-mailing je použití e-mailu k odesílání komerčních zpráv stávajícím a potenciálním zákazníkům. E-mailing je oblíbenou metodou marketingové komunikace, protože je to velmi efektivní a cenově dostupný způsob, jak se dostat k obrovskému počtu lidí. E-mailing se může použít k představení nového produktu, prezentaci nového webu nebo propagaci speciální akce. Kromě toho může být tento typ komunikace také velmi efektivní při budování vztahů s klienty, jako jsou zpravodaje o novinkách nebo e-maily s nabídkami a slevami.

Školení pro firmy

Školení marketingu pro firmy je zaměřeno na zvýšení konkurenceschopnosti firmy a její výraznější uplatnění na trhu. Cílem je poskytnout účastníkům školení potřebné znalosti a dovednosti, jež budou moci použít při provádění úspěšného marketingu. Účastníci se naučí, jak efektivně využívat nástroje a postupy marketingu, získávat nové zákazníky, zvyšovat prodej a obchodní vztahy, jak lépe komunikovat s klienty a zákazníky a přijímat strategická rozhodnutí pro vývoj marketingových aktivit. Také si uvědomí, jaký je význam měření a sledování výkonnosti a jaké jsou důsledky neúspěšného marketingu.

Jednorázové služby

Pokud si marketing plánujete dělat podle svého či interně ve firmě, ale nejste si jisti, jestli dokážete správně napojit a nastavit všechny měřicí služby, jako jsou Google Analytics, Google Ads, Facebook Business Manager (nyní META) a další služby od Googlu, Seznamu, Facebooku nebo Heureky, pomohu Vám vše napojit, nastavit a otestovat. Vysvětlím Vám, jak kterou službu využívat a k čemu se Vám hodí. Jaká data sledovat a jak se podle nich řídit.